موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-03حوادث

کشف 22 فقره سرقت در 3 استان کشور


رییس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارقان سابقه دار و کشف 22 فقره انواع سرقت در سه استان سمنان، تهران و خراسان رضوی خبر داد.

- سرهنگ رضا بینقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره کش روزنی از مغازه داری در شاهرود، کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را مورد پیگیری قرار می دهند.

بینقی افزود: بنا بر اظهارات شاکی پرونده، سارقان دو مرد حدود 35 ساله بودند که یک عدد سماور زغالی برنجی طرح جام به ارزش 25 میلیون ریال را ربوده و متواری می شوند.

وی با اشاره به تلاش پلیس برای کشف این پرونده از شناسایی محل اختفای متهمان در اطراف منطقه آبشار شاهرود خبر داد و گفت: اقدامات و هماهنگی های لازم در این خصوص به عمل آمد و متهمان که چهار نفر غیربومی هستند، در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه از متهمان که دو مرد و دو زن هستند، تعدادی کارت عابر بانک متعلق به افراد مختلف کشف شد، تصریح کرد: تحقیقات از متهمان وارد مرحله جدیدی شد و در ادامه بازجویی ها مشخص شد که این افراد در قالب یک باند سرقت در سه استان کشور، مرتکب 22 فقره سرقت شده اند.

به گفته بینقی، متهمان که به سرقت هایی همچون کش روزنی، کف زنی و کیف بازکنی در استان های سمنان، تهران و خراسان رضوی اعتراف کرده اند، پس از تکمیل پرونده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 22 فقره سرقت در 3 استان کشور

کشف 22 فقره سرقت در 3 استان کشور