مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-03اقتصادي

پیشتازی زنان زنجانی در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی


مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان گفت: بیشترین متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این استان را زنان تشکیل می دهند.

- لیلا اجلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز پیش بینی شده که فاز اول شناسایی و اولویت بندی مزیت، ظرفیت و پتانسیل های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی، فاز دوم مربوط به توانمندسازی متقاضیان از طریق مشاوره، راهنمایی، استعدادسنجی و فاز سوم اتصال به بازار است.

وی با بیان اینکه مشاغل خانگی برای رفع بیکاری و از سویی دیگر تولید ثروت اهمیت دارد، افزود: یکی از نقاط ضعف افرادی که وارد مشاغل خانگی می شوند، نداشتن بازار فروش و نرسیدن به درآمد مشخص است که در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به آن توجه شده و پیش رانان حلقه اتصال به بازار محسوب می شوند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود یکی از دغدغه های اساسی کشور به شمار می رود که توسعه کسب و کارهای خانگی می تواند یکی از بهترین راهکارها در موضوع اشتغال در دوران شیوع کرونا باشد، به همین دلیل امروزه مشاغل خانگی یکی از کسب و کارهای موفق در دنیا محسوب می شود.

اجلی با بیان اینکه نگاه به حوزه کسب و کار مشاغل خانگی باید بلندمحور باشد، تصریح کرد: آموزش مهارت های مختلف از طراحی و تولید تا فروش و تبلیغات سبب می شود که متقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی زنان زنجانی در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی

پیشتازی زنان زنجانی در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی