مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-03حوادث

پدری که می خواست فرزندش را به کوچه پرت کند


طی چند روز گذشته فیلمی تکان دهنده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان کردستان منتشر شد که در آن پدری فرزندش را به قصد پرت کردن به داخل کوچه به پشت بام برده بود.

- پلیس انتظامی استان کردستان در جزییاتی انگیزه پدر برای این اقدام تکان دهنده را منتشر کرده است.

سردارعلی آزادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه جان کودک 9 ماهه در یکی از محلات شهرستان سنندج در خطر است، بلافاصله اکیپ گشت 110 در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی جزییات حادثه مشخص شد، والدین خردسال 9 ماهه به دلیل عدم صلاحیت نگهداری و نامطلوب بودن شرایط زندگی باید خردسال را برابر حکم قضایی تحویل کارشناسان اورژانس اجتماعی دهند که پدر بچه از تحویل امتناع کرده و قصد داشت فرزندش را از بالای پشت بام به داخل کوچه پرت کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: پس از حضور مامورین گشتی در محل، سراکیپ گشت به دلیل مسدود بودن راه پشت بام با تدبیر و اقدام هوشمندانه از طریق تیر برق موجود در مجاورت ساختمان خود را به پشت بام رسانده و ضمن دعوت فرد متهم به آرامش با یک اقدام سریع کودک خردسال را نجات می دهد سردار آزادی بیان داشت: این اقدام خداپسندانه و به موقع مامور فداکار موجب نجات جان یکی از شهروندان شد ،که پلیس بر وجود چنین افراد از جان گذشته و مخلص افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدری که می خواست فرزندش را به کوچه پرت کند

پدری که می خواست فرزندش را به کوچه پرت کند