مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-03اقتصادي

جشنواره انار نمادی از وفاق و همدلی خواهد بود


بخشدار عقدا از توابع شهرستان اردکان یزد با بیان این که جشنواره انار نمادی از وفاق و همدلی در این دیار کهن خواهد بود، گفت: برنامه شکرانه انار در بخش کهن عقدا از 12 تا 14 آبان ماه برگزار می شود.

- محسن طالعی درگفت وگو با ایسنا ضمن بیان این که جشنواره انار فرصتی برای کمک به رونق اقتصادی است، گفت: در این جشنواره که با حمایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و در حال انجام است، زمینه ای برای حمایت از مشاغل روستاییان و کشاورزان و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در این راستا بر مبنای شعار سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی برنامه ریزی شده مشاغل خانگی به ویژه مشاغل روستاییان و کشاورزان مورد حمایت کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که از طریق ایجاد تحصیلات و ارائه آن به خانواده روستاییان و مشاغل خانگی صورت گرفته در مسیر رسیدن به اهداف پیشرو انجام شود.

این مسئول با تاکید بر این که تمام مردم بخش عقدا و روستاهای آن در مسیر منتهی به جشنواره که در روستای سرو علیا قرار دارند، تصریح کرد: این افراد با ارائه محصولات کشاورزی خود به ویژه انار و مشتقات آن بازار مناسبی را در زمینه های رونق گردشگری و فروش محصولات خود کسب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره انار نمادی از وفاق و همدلی خواهد بود

جشنواره انار نمادی از وفاق و همدلی خواهد بود