مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-03اقتصادي

حمام 250 ساله دمق به شهرداری واگذار شود


شهردار دمق با اشاره به حمام قدیمی این شهر گفت: این حمام قدیمی،250 سال قدمت داردو صحبت های اولیه با میراث فرهنگی برای واگذاری این حمام به شهرداری صورت گرفته است.

- مصطفی محمدی وند در گفت وگو با ایسنا افزود: این حمام در محله پایین شهر دمق واقع شده است و شهرداری تصمیم به مرمت این حمام را دارد تا بتوانیم سفره خانه سنتی تأسیس کنیم.

وی بیان کرد: با توجه مطالعات صورت گرفته در شهر دمق ،در بحث درآمد زایی شهرداری، شهرداری دمق در درآمد پوششی مانند عوارض مبلغ قابل توجهی دریافت نمی کند، بنابراین اجرای پروژه عمرانی امکان پذیر نیست.

وی افزود:طی جلسات برگزار شده با اعضای شورای اسلامی، ایجاد کارخانه تولید بتن در شهر دمق از جمله اقدامات برای ایجاد درآمد پایدار و اشتغال زایی است، در سنوات گذشته،شهرداران قبلی کارهای اولیه ایجاد کارخانه تولید بتن را انجام داده اند .

محمدی وند با اشاره به مجتمع تجاری شهر دمق گفت: مجتمع تجاری شهر دمق که سنوات گذشته توسط شهرداران قبلی آغاز شده، 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد:این مجتمع 35 واحد تجاری دارد که برای ایجاد درآمد پایدار کمک کننده بوده و از جمله اولویت های شهرداری دمق است و پیش بینی می شوددر دهه مبارکه فجر بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمام 250 ساله دمق به شهرداری واگذار شود

حمام 250 ساله دمق به شهرداری واگذار شود