مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-03بين الملل

سعودی بر تداوم تجاوز نظامی علیه یمن اصرار می ورزد/ ناتوانی در تحقق اهداف


سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی گفت: ائتلاف سعودی بر تداوم تجاوز نظامی علیه یمن اصرار می ورزد اما نمی تواند اهداف خود را محقق سازد.

- به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش أنصارالله یمن در سخنانی تأکید کرد: ائتلاف سعودی با اصرار برای ادامه تجاوز وحشیانه خود به یمن و خطرناک تر از آن اصرار برای نابود کردن یمن با محاصره ظالمانه، مرتکب اشتباهی فاحش می شود.

وی افزود: هدف ائتلاف سعودی از ادامه اقدامات ظالمانه علیه یمن این است که تمام این کشور از لحاظ اقتصادی و امنیتی وضعیتی مشابه به وضعیت مناطق اشغال شده داشته باشد اما این هدف در نهایت محقق نخواهد شد.

عبدالسلام پیشتر هم در سخنانی پیرامون نقش آفرینی خارجی در یمن گفته بود: درخواست واشنگتن برای باز کردن گذرگاه های امن در مأرب نشان دهنده ارتباط آمریکایی ها با داعش و القاعده است.

این مقام یمنی گفت: درخواست ایالات متحده آمریکا برای باز کردن گذرگاه های امن در مأرب به بهانه تردد مجروحان، سند محکمی است که نشان می دهد واشنگتن با عناصر تروریستی در منطقه العبدیه واقع در مأرب مرتبط است.

عبدالسلام یادآور شد: با نزدیک شدن نیروهای مقاومت یمن به آخرین پایگاه های مزدوران سعودی و عناصر تکفیری در مأرب، آمریکایی ها به دروغ فریاد صلح سر می دهند و خواستار باز شدن گذرگاه های امن هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعودی بر تداوم تجاوز نظامی علیه یمن اصرار می ورزد/ ناتوانی در تحقق اهداف

سعودی بر تداوم تجاوز نظامی علیه یمن اصرار می ورزد/ ناتوانی در تحقق اهداف