مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 04:252021-11-03اقتصادي

رویداد ایده بازار مهندسی پلیمر در دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار شد


دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه جهت تجاری سازی ایده ها و طرح های فناورانه اقدام به برگزاری رویداد ایده بازار مهندسی پلیمر در حاشیه همایش ملی پلیمر ایران کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه جهت تجاری سازی ایده ها و طرح های فناورانه اقدام به برگزاری رویداد ایده بازار مهندسی پلیمر در حاشیه همایش ملی پلیمر ایران کرد.

در این رویداد که به همت دانشگاه صنعتی سهند و ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی و شرکت های مطرح صنعتی حوزه مهندسی پلیمر برگزار شد، طی فراخوانی، حدود 17 ایده و طرح پذیرش اولیه شد که بعد از بررسی و غربالگری 6 ایده به مرحله نهایی رقابت دست یافتند.

رویداد نهایی ایده بازار مهندسی پلیمر، در روز سه شنبه تاریخ 4 آبان ماه، ساعت 14:30 به صورت وبینار آغاز شد.

در ابتدای رویداد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند - خوش فطرت ضمن معرفی دانشگاه صنعتی سهند به پتانسیل های بالقوه دانشگاه از جمله هم جواری دانشگاه با صنایع مهم استان و کشور اشاره کرد و این موضوع را یکی از مهم ترین عوامل برای نیازسنجی راحت تر فناوران و مسیری برای پیشرفت قلمداد دانست.

سپس مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سهند، با اشاره به اهمیت صنعت پلیمر در ایران و دنیا پرداخت و ضمن یادآوری ظرفیت های این ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ایده بازار مهندسی پلیمر در دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار شد

رویداد ایده بازار مهندسی پلیمر در دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار شد