مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 03:552021-11-03اقتصادي

واگذاری آب 114 روستا به آبفا شیراز/تامین آب روستای نوروزان به زودی


مجری طرح های بهره برداری و توسعه شبکه های آب روستایی آبفای شیراز گفت: به زودی طرح آبرسانی به روستای نوروزان بخش سیاخ دارنگون تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

- ایسنا/فارس مجری طرح های بهره برداری و توسعه شبکه های آب روستایی آبفای شیراز گفت: به زودی طرح آبرسانی به روستای نوروزان بخش سیاخ دارنگون تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

فرزاد کرمی در گفت و گو با ایسنا، گفت: نوروزآباد یا نوروزان، از توابع بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز، با 90 خانوار ساکن، تاکنون از نعمت آب شرب بهداشتی دائم، محروم بوده است.

کرمی خاطرنشان کرد: با انجام یک کار جهادی و با همکاری گروه جهادی شهید قاجار و همراهی سپاه فجر، کار آبرسانی به روستای نوروزان، عملیاتی شد و اکنون در مراحل نهایی قرار دارد.

او با بیان اینکه چاه مورد نیاز برای تامین آب شرب این روستا، حفر و شبکه گذاری و خط انتقال آب به طول 4.

5 کیلومتر اجرا شده است، گفت: این پروژه با کمترین میزان اعتبار دولتی اجرا و بخش اعظم کار توسط گروه جهادی شهید قاجار عملیاتی شده است.

این مقام مسئول در آبفای شیراز یادآور شد که اکنون طرح در مرحله اجرای شبکه برق است و با تکمیل آن، به زودی ساکنان این روستای که تاکنون از طریق تانکر به آب بهداشتی دسترسی داشتند، از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری آب 114 روستا به آبفا شیراز/تامین آب روستای نوروزان به زودی

واگذاری آب 114 روستا به آبفا شیراز/تامین آب روستای نوروزان به زودی