مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 19:302021-11-02حوادث

جزییات مرگ 3 کارگر کارخانه فولاد تشریح شد


با گذشت یک هفته از مرگ هولناک سه کارگر جوان بر اثر گازگرفتگی در کارخانه فولاد ناب آرش ابهر دادستان زنجان از تشکیل پرونده قضایی و برخورد قاطع با مقصران حادثه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، صبح دیروز حجت الاسلام والمسلمین محسن کرمی، دادستان مرکز استان زنجان در این باره گفت: با اعلام این حادثه بلافاصله دستورات لازم به نیروی انتظامی و اداره کار برای پیگیری موضوع مرگ سه کارگر کارخانه فولاد ناب آرش صادر شد.

عوامل انتظامی مأمور شدند که محل حادثه را تحت نظارت و کنترل قرار دهند و خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دستورات لازم برای تعیین بازرسان مجرب، شناسایی علت حادثه و پرداخت حق و حقوق اولیای دم و مصدومان صادر شد.

ساعتی بعد از این حادثه بازرسان بررسی کارشناسانه خود را به منظور شناسایی دقیق مقصر یا مقصران حادثه آغاز کردند که به محض اعلام نتیجه و تکمیل تحقیقات و تحویل گزارش کارشناسان به مرجع قضایی با مسببان برخورد قاطع انجام خواهد شد.

همچنین در این رابطه محمدرضا انصاری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به ایران گفت: عصر روز سه شنبه 4 آبان همزمان با اعلام خبر حادثه مرگبار برای سه کارگر کارخانه به نام های علیرضا رحمانی ، محمد فتحی و سیداحمد حسینی که به عنوان کارگر ساده در کارخانه فولاد البرز ناب آرش مشغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مرگ 3 کارگر کارخانه فولاد تشریح شد

جزییات مرگ 3 کارگر کارخانه فولاد تشریح شد