مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 19:052021-11-02اقتصادي

چرا صادرات با وجود افزایش نرخ ارز منفی شد؟


رییس کنفدراسیون صادرات ایران معتقد است نگاه اشتباه به تجارت و تصمیمات غلطی که بارها تکرار شده باعث شده ایران حتی از اندک فرصت های به وجود آمده در این عرصه نیز استفاده نکند.

- رییس کنفدراسیون صادرات ایران معتقد است نگاه اشتباه به تجارت و تصمیمات غلطی که بارها تکرار شده باعث شده ایران حتی از اندک فرصت های به وجود آمده در این عرصه نیز استفاده نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد لاهوتی در نشست کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران اظهار کرد: ما معتقدیم که در تجارت نمی توان میان صادرات و واردات تفکیک قائل شد بلکه تصمیم گیران باید این دو موضوع را در کنار یکدیگر مدیریت کنند.

به گفته وی دولت در ابتدای کار خود صحبت های زیادی از تسهیل فرآیندهای تجاری انجام داده و تصمیماتی را نیز نهایی کرده است از این رو بخش خصوصی امیدوار است که با نهایی شدن این تصمیمات راه برای توسعه تجارت باز شود.

رییس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به مشکلاتی که تجارت ایران در سال های گذشته با آن مواجه بوده بیان کرد: یکی از اصلی ترین پیش نیازها برای توسعه صادرات ایجاد یک وحدت رویه میان دستگاه های تصمیم گیر است، موضوعی که ما در سال های گذشته نداشته ایم و همین مساله باعث شد حتی با وجود افزایش نرخ ارز میزان صادرات کشور منفی شود و رشد جدی تجربه نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صادرات با وجود افزایش نرخ ارز منفی شد؟

چرا صادرات با وجود افزایش نرخ ارز منفی شد؟