مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 18:452021-11-02اقتصادي

تعطیلی واحدهای تولیدی برابر با آسیب های اجتماعی و بزهکاری است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با با بیان اینکه تعطیلی واحدهای تولیدی مساوی آسیب های اجتماعی و بزهکاری است، گفت: با شروع به کار واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد در استان اشتغالزایی خوبی برای جوانان ایجاد خواهد شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی عصر امروز در حاشیه بازدید از چندین واحد تولیدی آذربایجان غربی، اظهار داشت: واحدهای تجاری و تولیدی که مورد بازدید قرار گرفتند مسائل و مشکلاتی متوجه آنهاست که بخشی از این مشکلات حقوقی و قضایی و بخش دیگر در ارتباط با مجموعه بانک ها و نهادهای دولتی در حوزه صنعت است.

وی افزود: در این بازدید متاسفانه ملاحظه شد که واحد تولیدی آجر و سفال که یک مجموعه عظیم تولیدی با ظرفیت اشتغال 500 نفر و دارای ظرفیت صادرات می باشد، متاسفانه به خاطر مسائلی در حوزه تامین گاز و بحث های مالیاتی و بانکی تعطیل شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه مجموعه تجاری آتام که از ظرفیت خوبی از بعد جذب گردشگر و فراهم آوردن فضای مناسب برای خانواده ها و توسعه تجارت دارد، تصریح کرد: تکمیل این پروژه سال هاست که متوقف شده است و مجموعه شایان گستر که با حمایت دستگاه قضایی با ظرفیت اشتغال 125 نفر، باز در جهت توسعه خط تولید محصولات خود که محصولات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی واحدهای تولیدی برابر با آسیب های اجتماعی و بزهکاری است

تعطیلی واحدهای تولیدی برابر با آسیب های اجتماعی و بزهکاری است