مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-02اجتماعي

اولویت نخست شهرداری اصفهان، تکمیل خط دو مترو است


شهردار اصفهان ضمن بازدید از ایستگاه های مختلف در حال ساخت خط دو قطار شهری اصفهان از نزدیک در جریان آخرین تحولات و پیشرفت های این پروژه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده در حاشیه بازدید از خط دو مترو اصفهان با بیان اینکه به ایستگاه های در حال ساخت خط دو مترو آمدیم تا از نزدیک شاهد زحمت عزیزانی باشیم که به سختی مشغول کار هستند اما تلاش آنها دیده نمی شود، اظهار کرد: پیشرفت های بسیاری در عملیات احداث خط دو مترو شاهد هستیم که نویدبخش این است که طی این دوره 4 ساله بتوانیم شاهد پیشرفت نهایی کار و بهره برداری خط دو مترو باشیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بیشتر ایستگاه های خط دو تا 80 یا 90 درصد پیشرفت داشته است و قرار بر این است تا ایستگاه ها قبل از رسیدن تونل ها آماده شود، این تدبیر بسیار خوبی بوده که در ساخت خط دو مترو لحاظ شده و باعث می شود مشکلات بعدی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه در ساخت خط دو مترو شیوه های جدیدی به کار گرفته شده که باعث می شود خیابان های سطح شهر دچار ترافیک نشده و با مشکلات بسیاری مواجه نشوند، افزود: اولویت عمرانی ما در پروژه های عمرانی شهر ابتدا مترو و سپس رینگ چهارم و حلقه حفاظتی شهر اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت نخست شهرداری اصفهان، تکمیل خط دو مترو است

اولویت نخست شهرداری اصفهان، تکمیل خط دو مترو است