مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 18:152021-11-02سياسي

پس از 33 سال؛ شناسایی هویت 4 شهید گمنام مدفون در خراسان جنوبی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از شناسایی هویت 4 شهید گمنام مدفون در استان خبر داد و گفت: شهدای گمنام شناسایی شده از استان های تهران، - سرهنگ غلامرضا فلاحی امروز در  گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: با گذشت 33 سال از جنگ تحمیلی، با تلاش گروه های تفحص، هویت 4 شهید گمنام والامقام با انجام آزمایش DNA مشخص شد.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهدای دوران دفاع مقدس با تلاش گروه های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد، بیان داشت: این شهدا در عملیات های تک دشمن سال 67، بدر، محرم و رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی اضافه کرد: پیکر مطهر این شهدا در مناطق مهران، شرق دجله، زبیدات و شلمچه توسط کمیته جستجوی مفقودین و دو تن متعلق به شهدای سپاه هستند و تا این لحظه اسامی شهدا اعلام نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته، بازماندگان شهدای والا مقام به زودی به خراسان جنوبی مراجعه و در مراسمی یاد و خاطره این شهیدان والامقام با حضور مسئولین محلی و استانی گرامی داشته می شود.

انتهای پیام/3403/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 33 سال؛ شناسایی هویت 4 شهید گمنام مدفون در خراسان جنوبی

پس از 33 سال؛ شناسایی هویت 4 شهید گمنام مدفون در خراسان جنوبی