مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 17:302021-11-02سياسي

تأکید رییسی بر لازم الاجرا بودن مصوبات شورا


جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس جمهور برگزار شد و حجت الاسلام رییسی چهار مصوبه مهم قبلی شورا را برای اجرا به دستگاه ها و نهادها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ابلاغیه دوره فعلی شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر لازم الاجرا بودن مصوبات این شورا، گفت: براساس پیگیری هایی که انجام شده در پیوست ابلاغیه دوره جدید شورا ابهامات درباره جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی و مصوبات این دو نهاد برطرف خواهد شد.

وی در ابتدای جلسه امروز سند بنیاد علم ایران، صندوق علم و فناوری به عنوان ظرفیتی برای حمایت از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سند انرژی های تجدیدپذیر به عنوان ظرفیتی در سطح ملی برای حمایت از جایگزینی انرژی های نوین به جای انرژی های فسیلی و سند ملی معماری ایرانی اسلامی که از مصوبات مهم سال های گذشته شورا بودند، را برای اجرا به دستگاه ها و نهادهای مربوطه ابلاغ کرد.

اعضا در ادامه به بررسی سندی پرداختند که به عنوان ظرفیتی برای حمایت از خانواده های ایرانی در نام گذاری فرزندان عمل خواهد کرد و ذیل فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی با ایجاد سامانه ای برای ارائه نام های مورد تأیید سازمان ثبت احوال، دایره انتخاب خانواده ها برای نامگذاری فرزندان خود از میان نام های فاخر ایرانی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییسی بر لازم الاجرا بودن مصوبات شورا

تأکید رییسی بر لازم الاجرا بودن مصوبات شورا