مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:552021-11-02سياسي

نماز لیله الدفن چگونه خوانده می شود؟


امام صادق (ع)، هر شب برای فرزندش و در هر روز برای پدر و مادر خود دو رکعت نماز می گزارد، در رکعت اول سوره قدر و در رکعت دوم سوره کوثر خوانده می شود.

- امام صادق (ع)، هر شب برای فرزندش و در هر روز برای پدر و مادر خود دو رکعت نماز می گزارد، در رکعت اول سوره قدر و در رکعت دوم سوره کوثر خوانده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا ممکن است که انسان نماز وحشت را در هر زمانی برای میت بخواند؟ آیه الکرسی در نماز وحشت تا علی عظیم است یا هم فی ها خالدون؟ آیا خواندن نماز وحشت یک نفر برای میت کافی است؟ پاسخ به این سوال و دیگر سوال های خود را در گزارش می توانید بخوانید؟ نماز وحشت به روایت پیامبر (ص) سید بن طاوس از حضرت رسول (ص) روایت کرده که فرمود: نمی گذرد بر میت ساعتی سخت تر از شب اول قبر، پس رحم نمایید مردگان خود را به صدقه و اگر نیافتی چیزی که صدقه بدهی، پس یکی از شما دو رکعت نماز بخواند: در رکعت اول حمد یک مرتبه و سوره توحید دو مرتبه در رکعت دوم حمد یک مرتبه و سوره تکاثر ده مرتبه سپس سلام دهد و بگوید: اللهم صل علی محمد و آل محمد و ابعث ثواب ها الی قبر ذلک المیت فلان بن فلان .

پس حق تعالی همان ساعت هزار ملک به سوی قبر آن میت می فرستد و با هر ملکی جامه ای و حلّه ای، و تنگی قبر او را وسعت دهد تا روز نفخ صور عطا کند به نماز کننده به عدد آنچه آفتاب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز لیله الدفن چگونه خوانده می شود؟

نماز لیله الدفن چگونه خوانده می شود؟