مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:452021-11-02سياسي

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان تهران برگزار می شود


معاون فضای مجازی سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در در سه حوزه پویانمایی، نرم ‎افزار موبایل و بازی موبایل در استان تهران برگزار می شود.

- ، مصطفی هدایی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه نشست خبری مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه 13 آبان ماه 58، اظهار کرد: روحیه استکبارستیزی و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب در نسل های مردم ورامین جوشش داشته و در ادوار مختلف صحنه هایی بی مانند از مجاهدت و ایستادگی را به تصویر کشیده است.

معاون فضای مجازی سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران اضافه کرد: حلقه مفقودی در حوزه فعالیت در فضای مجازی برداشت های متفاوت از آن است، به طوری که برخی ها اقدام در این عرصه را صرفاً محدود به پیام رسان ها و سایت های خبری می بینند، حال آنکه این بستر مشتمل بر لایحه های متعددی بوده و رصد و پایش اطلاعات و تولید محتوای خبری تنها یک بخش از آن است.

هدایی بیان کرد: شجره طیبه بسیج مفتخر است که برای همه لایحه های فضای مجازی نگاه ویژه و ورود و فعالیت اثرگذار و تعیین کننده ای داشته و دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از اهداف برگزاری رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج را ایجاد وحدت رویه و همسویی بین فعالان این عرصه در قالب کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان تهران برگزار می شود

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان تهران برگزار می شود