مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:352021-11-02اقتصادي

تسریع بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا/تخصیص بیش از1000میلیاردتومان


استاندار خوزستان به تخصیص بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده اندیکا اشاره کرد و گفت: روند بازسازی مناطق زلزله زده تسریع می یابد.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران به تسهیلات اختصاص یافته به خسارت دیدگان زلزله اندیکا اشاره کرد و گفت: با توجه به مصوبه دولت مبنی بر اختصاص 551 میلیارد تومان اعتبار هزینه ای و عمرانی و 512 میلیارد تسهیلات با نرخ سود چهار درصد برای خانوارهای عشایری و روستایی و با سود پنج درصد برای خانوارهای شهری با بازپرداخت 15 ساله، اقدامات لازم برای بازسازی اندیکا در سه محور تعریف شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در محور نخست تحت عنوان اسکان اضطراری و تأمین معیشت بیان کرد: تاکنون یک هزار و 370 چادر برای خانوارها و 12 چادر گروهی برای مدارس از سوی هلال احمر توزیع شده است و مقرر شده به خانوارهایی با جمعیت بیش از 6 نفر چادر اضافه داده شود و خانوارهایی که تازه به منطقه بازگشته اند نیز تحت پوشش برای تأمین چادر و کمک هایی غذایی قرار گیرند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دو هزار بسته معیشتی و دو هزار کیسه آرد در اختیار خانوارهای عشایر و روستایی قرار خواهد گرفت به اسکان موقت و احداث جایگاه دام عشایر به عنوان محور دوم اقدامات اشاره کرد و افزود: قرار شده که ظرف مدت یک ماه اسکان موقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا/تخصیص بیش از1000میلیاردتومان

تسریع بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا/تخصیص بیش از1000میلیاردتومان