مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:302021-11-02سياسي

قزوین نیازمند استانداری جهادی و انقلابی است


دبیر ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین گفت: استاندار بومی می تواند یک انتخاب خوب برای قزوین باشد چرا که شناخت کافی از منابع، ظرفیت ها و نیز چالش ها دارد.

- در تشریح شاخصه های استاندار قزوین اظهار کرد: استانداران کشور و به خصوص استاندار قزوین باید نگاهی جهادی و انقلابی داشته باشد و به موضوعات و نیازهای استان قزوین از همین دریچه بنگرد.

وی ادامه داد: استاندار بومی می تواند یک انتخاب خوب برای قزوین باشد چرا که شناخت کافی از منابع، ظرفیت ها و نیز چالش ها دارد، فردی که با چهارچوب مدیریت آشنا است و به توان استان و خود ایمان دارد.

دبیر ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین ادامه داد: خلأ نگاه انقلابی و مدیریت جوان و یکپارچه در سال های گذشته در قزوین حس می شد و افرادی که امروز در رأس امور قرار دارند برای به حرکت درآوردن چرخ توسعه در کشور و استان باید با انتخاب های به جا در جهت رفع مشکلات قدم بردارند.

این فعال سیاسی بیان کرد: بسیاری از جوانان مؤمن و تحصیل کرده امروز در قزوین حاضر هستند که این آمادگی را دارند تا مشکلات را احصا کنند و در مقام عمل به کم استان بیایند.

شفیعی ها عنوان کرد: بحران آب و فرونشست دشت قزوین، رساندن صنعت استان به نقطه اوج و افزودن بر آن برای ایجاد زمینه شغلی برای جوانان، تعامل با تمام گروه ها و نگاه های سیاسی و برآورده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین نیازمند استانداری جهادی و انقلابی است

قزوین نیازمند استانداری جهادی و انقلابی است