مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:002021-11-02فرهنگي

با توجه به مأموریت محله محوری 1520 نمایش خیابانی اجرا کردیم


مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم بیان کرد: مشخصا در عرصه نمایش در سه سال گذشته نزدیک به 1520 اجرا خیابانی با توجه به مأموریت های محله محوری با هدف اجرای برنامه های فرهنگی در کوچه و خیابان برگزار شد.

- ایسنا/قم مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم بیان کرد: مشخصا در عرصه نمایش در سه سال گذشته نزدیک به 1520 اجرا خیابانی با توجه به مأموریت های محله محوری با هدف اجرای برنامه های فرهنگی در کوچه و خیابان برگزار شد.

ابوالقاسم مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم در نشست خبری که در خصوص برنامه های حوزه تئاتر استان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری در حوزه فرهنگ شهروندی و استفاده از ابزار هنر برای انتقال مفاهیم فرهنگی- اجتماعی در سطح شهر مأموریت هایی دارد، بیان کرد: مشخصا در عرصه نمایش در سه سال گذشته نزدیک به 1520 اجرا خیابانی با توجه به مأموریت های محله محوری با هدف اجرای برنامه های فرهنگی در کوچه و خیابان برگزار شد.

وی افزود: سیاست گذاری را برای استفاده از حوزه نمایش به ویژه نمایش های خیابانی و همچنین تعزیه خوانی که امکان اجرا در مدارس، محلات و مساجد را دارد فراهم کردیم و نزدیک به 6 اجرای صحنه ای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با توجه به مأموریت محله محوری 1520 نمایش خیابانی اجرا کردیم

با توجه به مأموریت محله محوری 1520 نمایش خیابانی اجرا کردیم