مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-02اقتصادي

خانم کارشناس! حالا چی بخوریم؟


افزایش بی رویه و سرسام آور قیمت برنج به حدی است که هر کیلو برنج ایرانی بیش از 50 هزار تومان شده و تا 63 هزار تومان هم رسیده است.

این گرانی برنج باعث شد ویدئوی یک کارشناس که به مردم توصیه کرده بود برنج خالی بخورند، - دوباره مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: اواخر سال گذشته یک کارشناس با مدرک دکترای مدیریت آموزشی در برنامه تلویزیونی زنده باد زندگی شبکه2 حاضر شد و در واکنش به گرانی گوشت، مرغ و میوه گفت: مردم باید سطح توقعاتشان را از حد کنونی پایین تر بیاورند و از این به بعد چه عیبی دارد برنج خالی بخوریم و خورش را کنار بگذاریم؟ این کارشناس در پاسخ به پرسش مجری تأکید کرد: الان که میوه گران شده، چه لزومی دارد در سفره ما چند نوع میوه باشد؟ حالا اگر یک هفته میوه نخوریم، هیچ اتفاقی نمی افتد.

او حتی وقتی با اعتراض مجری برنامه مواجه می شود که این چه حرفی است؟ جواب می دهد: ما باید عزت نفسمون بالا باشه و خود پنداری مون این قدر قوی باشه تا نیازی احساس نکنیم و .

! اما حالا با توجه به گرانی برنج که باعث شده آن هم از سفره بسیاری حذف شود، کاربران شبکه های اجتماعی با کنایه از این کارشناسان پرسیده اند: حالا چه کنیم و چه بخوریم تا عزت نفس مان هم حفظ شود؟ تورم برنج بر اساس آمارهای رسمی مرکز آمار ایران درباره متوسط قیمت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم کارشناس! حالا چی بخوریم؟

خانم کارشناس! حالا چی بخوریم؟