مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-02بين الملل

مهلت اعتراض به نتیجه انتخابات عراق سه روز دیگر تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کمیسیاریای عالی انتخابات عراق امروز سه شنبه اعلام کرد که معترضان به نتایج انتخابات زودهنگام پارلمانی که در 10 اکتبر برگزار شد، - کمیسیاریای عالی انتخابات عراق امروز سه شنبه گفت که مهلت اعتراض به نتیجه انتخابات را تا سه روز دیگر تمدید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کمیسیاریای عالی انتخابات عراق امروز سه شنبه اعلام کرد که معترضان به نتایج انتخابات زودهنگام پارلمانی که در 10 اکتبر برگزار شد، می توانند ادله خود را ارائه کنند.

پایگاه خبری الساعه به نقل از حسن سلمان مدیر رسانه ای کمیساریا گزارش داد، کمیساریا مجددا مسیر اعتراض به نتایج را باز کرده و تا ظرف 3 روز، فرصت ارائه ادله به معترضان داده شده است.

سلمان با این ادعا که بیشتر اعتراضات، بدون ادله است ، گفت که از طریق نظارت بر روند انتخابات، نتایج انتخابات در اکثر حوزه ها با نتایج شمارش دستی مطابقت داشته است.

وی توضیح داد که نیرو های وابسته به احزاب و تیم های نظارتی بین المللی و محلی، شاهد شمارش دستی آراء بوده اند.

سلمان در پایان گفت که مدت معینی برای تایید نتایج انتخابات وجود ندارد و پس از پایان اعتراضات و تایید دادگاه فدرال، این نتایج تأیید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت اعتراض به نتیجه انتخابات عراق سه روز دیگر تمدید شد

مهلت اعتراض به نتیجه انتخابات عراق سه روز دیگر تمدید شد