مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-02اقتصادي

صدمه مجریان صوری به صنعت ساختمان/ هزینه های غیرواقعی حذف شود


رییس انجمن انبوه سازان گلستان با بیان این که الزام به انتخاب مجری ذی صلاح باید در طرح جهش تولید برداشته شود، گفت: این قراردادها تنها جنبه صوری دارد.

- سید محمدمرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الزام انتخاب مجری ذی صلاح در صنعت ساختمان سازی، اظهارکرد: در همه استان ها مجری ذی صلاح نداریم و صرفاً در برخی از استان ها الزام به انتخاب این امر وجود دارد.

رییس انجمن انبوه سازان گلستان بیان کرد: اغلب قراردادهایی که بین انبوه ساز و مجری ذی صلاح منعقد می شود صوری و غیرواقعی بوده و خدماتی ارائه نمی شود.

وی اضافه کرد: تعداد مجریانی که به صورت حضوری در ساختمان ها حضور یافته و خدمات ارائه می کنند بسیار کم و محدود است.

مرتضوی گفت: این امر سبب ایجاد دو آسیب شده، نخست اینکه کارهای صوری و خدمات غیرواقعی سردرگمی و بلاتکلیفی ایجاد می کند و از طرف دیگر تشویق به کارهای صوری، سبب تسری این امر به سایر حوزه های خدماتی ساختمان خواهد شد و می تواند تهدید جدی برای این صنعت باشد.

رییس انجمن انبوه سازان گلستان با اشاره به الزام به انتخاب مجری در شروع کار، افزود: ساختمان های زیادی را داریم که پروانه را دریافت کرده و بعد از چند ماه تصمیم می گیرند به انتخاب مجری ذی صلاح بپردازند و عملیات اجرایی را شروع کنند در طول این بازه زمانی هم باید هزینه گزافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدمه مجریان صوری به صنعت ساختمان/ هزینه های غیرواقعی حذف شود

صدمه مجریان صوری به صنعت ساختمان/ هزینه های غیرواقعی حذف شود