مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 15:002021-11-02سياسي

دفتر آیت الله سیستانی دخالت در امور سیاسی تشکیل دولت عراق را تکذیب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری nhka[,، یک منبع رسمی در دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع بزرگ دینی در عراق، آنچه در مورد دخالت این مرجع در جلسات، - یک منبع رسمی در دفتر مرجعیت دینی عراق گفت که آنچه درباره مداخله مرجعیت در روند تشکیل دولت یا ائتلاف های سیاسی گفته می شود، صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری nhka[,، یک منبع رسمی در دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع بزرگ دینی در عراق، آنچه در مورد دخالت این مرجع در جلسات، گفتگو ها یا تماس های مرتبط با ائتلاف های سیاسی منتشر می شود، تکذیب کرد.

پایگاه خبری ناس به نقل از این منبع گزارش داد: مرجعیت عالی دینی، در هیچ یکی از نشست ها، مذاکرات، تماس ها، یا رایزنی های مربوط به ائتلاف های سیاسی و تشکیل دولت آینده، حضور ندارد .

وی همچنین گفت: هیچ یک از اخباری که برخی احزاب و گروه ها در رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند، به هیچ عنوان صحت ندارد .

در همین ارتباط، حسن سلمان مدیر رسانه ای کمیسیاریای عالی انتخابات عراق امروز سه شنبه اعلام کرد که معترضان به نتایج انتخابات زودهنگام پارلمانی می توانند ادله خود را ارائه کنند.

سلمان با این ادعا که بیشتر اعتراضات، بدون ادله است ، گفت که از طریق نظارت بر روند انتخابات، نتایج انتخابات در اکثر حوزه ها با نتایج شمارش دستی مطابقت داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر آیت الله سیستانی دخالت در امور سیاسی تشکیل دولت عراق را تکذیب کرد

دفتر آیت الله سیستانی دخالت در امور سیاسی تشکیل دولت عراق را تکذیب کرد