مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-02اقتصادي

بررسی مشکلات و مطالبات محله نفرآباد


ارائه طرح ویژه روشنایی معابر و تعویض تیرهای برق فرسوده، نظارت و مرمت تجهیزات انشعابات گاز، تعیین تکلیف تمام علمک های گاز در سطح منطقه 20 و رفع نشتی های احتمالی، - جانمایی و احداث ایستگاه تاکسی در محل با هماهنگی سازمان تاکسیرانی، شناسایی محل های ناامن شهری و همچنین راهکارها و پیشنهادات لازم در خصوص آنها از جمله مصوبات جلسه پیگیری و رسیدگی به مشکلات محله نفرآباد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرو بازدید هفته گذشته داود گودرزی سرپرست سازمانی بازرسی شهرداری تهران از محله نفرآباد شهرری، جلسه پیگیری و رسیدگی به مشکلات این محله با حضور و هماهنگی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

در جلسه رسیدگی به این مشکلات با حضور سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران، شهردار منطقه 20، فرمانده انتظامی شهرری، مدیران ادارات گاز، برق، آب، معاونین و مدیران شهرداری منطقه و جمعی از معتمدین و اهالی محله در تکیه نفرآباد برگزار شد.

در ابتدای جلسه شهروندان و نمایندگان شورایاری محل ضمن تشکر از تشکیل این جلسه مهمترین معضلات محلی را طرح تفصیلی منطقه، ایجاد فضاهای نا امن شهری، عدم روشنایی کافی، نشتی گاز و تعداد علمک های گاز بلاتکلیف و عدم دسترسی به حمل و نقل عمومی عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات و مطالبات محله نفرآباد

بررسی مشکلات و مطالبات محله نفرآباد