مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 14:502021-11-02پزشكي

واکسیناسیون، عامل کاهش موارد فوتی در پیک پنجم کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان، گفت: واکسیناسیون عامل کاهش آمار در مرگ و میر بیماران کرونایی استان همدان در پیک پنجم بیماری کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم جلیلی سه شنبه 11 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شاخص دانشگاه ابن سینا نسبت به متوسط کشوری در میزان تخت موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی به نسبت جمعیت 1.

82 است که مقداری از میزان شاخص کشوری با میزان 1.

79 بیشتر است.

وی افزود: در حال حاضر 461 متخصص در بیمارستان های همدان در حال ارائه خدمت هستند، 257 بازدید از بیمارستان ها طی سال جاری انجام شده که 26 مورد منجر به پلمب شده است.

جلیلی با اشاره به پیوند اعضا در سال جاری گفت: 15 مورد داوطلب در سال جاری شناسایی شده سه مورد از بیماران مرگ مغزی مبتلا به بیماری کرونا بودند که امکان پیوند وجود نداشت؛ در مجموع هفت پیوند عضو موفق از ابتدای سال جاری در استان انجام شده که حدود 20 عضو اهدا شده است.

معاون درمانی دانشگاه با اشاره به آماده سازی و ایجاد زیرساخت های لازم پیش از شیوع کرونا در بیمارستان های همدان، ابراز کرد: یک سیستم اطلاع رسانی برای بیماران دارای مشکل تنفسی در همدان راه اندازی شد، از این رو در موج اول کرونا با زیرساخت های آماده شده تا حدودی اپیدمی در همدان کنترل شد همچنین سه پلن A و B و C در بیمارستان ها مشخص ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون، عامل کاهش موارد فوتی در پیک پنجم کرونا

واکسیناسیون، عامل کاهش موارد فوتی در پیک پنجم کرونا