مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-02بين الملل

آموزش نظامیان تایوان در گوآم توسط آمریکا


پس از آن که گزارش هایی درباره حضور نیروهای آمریکایی در تایوان تایید شد، این جزیره خودگردان امروز (سه شنبه) اعلام کرد، 40 تن از سربازان ارتش آن به دست آمریکایی ها در گوام تحت آموزش قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزیر دفاع تایوان اعلام کرد که تبادل و همکاری بین آمریکا و تایوان چند سال است که ایجاد شده است.

وی درباره پاسخ به اینکه آیا سربازان تایوانی در پایگاه تازه تاسیس آمریکا مستقر در جزیره گوام هستند، افزود: این آموزش و تعلیم نیروهای تایوان در گوام بخشی از یک چرخه تبادلات است، اما این مساله نیاز به گمانه زنی ندارد.

این آموزش پس از آن صورت گرفته است که تسای اینگ ون ، رییس جمهوری تایوان اخیرا تایید کرد سربازان آمریکایی در این جزیره برای اهداف آموزشی مستقر شده اند.

سربازان لشکر 99 نیروهای تفنگداران ویژه تایوان برای یک ماه تحت آموزش نیروهای آمریکایی در گوام قرار می گیرند که بخشی از رزمایش آبی-خاکی آمریکا تایوان است و تحت تعلیم جنگ های شهری و حملات هوایی قرار می گیرند.

رییس جمهوری تایوان در گفتگویی با کانال خبری آمریکایی با اعلام اینکه گفتگو با پکن به تایوان اجازه می دهد تا به صورت صلح آمیز با چین همزیستی مسالمت آمیز و صلح آمیز داشته باشد، افزود: تهدید از سوی چین هر روز رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نظامیان تایوان در گوآم توسط آمریکا

آموزش نظامیان تایوان در گوآم توسط آمریکا