مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-02فرهنگي

پخش 400 ساعت برنامه به مناسبت 13 آبان در صدای مراکز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، همزمان با فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، - صدای استان ها در 33 رادیوی استانی و رادیو زیارت با بیش از 400 ساعت در روز 13 آبان برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، همزمان با فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ویژه برنامه های مختلف در ساختار های نمایش، مستند، سخنرانی، گزارش مستند، ترکیبی ساده، ترکیبی نمایشی و مسابقه برای پخش در روز 13 آبان در صدای استان ها تدارک دیده شده است که زمان پخش آن ها به حدود 400 ساعت می رسد.

قرار انقلاب ، با نخبگان ، صدای زائر ، صدای انقلاب ، مثل مروارید ، روز حماسه ، صدای تو و در شهر از جمله برنامه هایی هستند که در رادیو های استانی و همزمان با این روز شنیده می شوند.

در این ویژه برنامه ها موضوعات مختلف متناسب با این ایام مثل بیان جلوه های استکبار ستیزی در کلام بزرگان و تبیین مصداقی آن در بستر خانواده و تبیین ضروت هایی همچون فرزندآوری، خودکفایی در روستا در مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا و گفتگو با مسئولان و دست اندرکاران ستاد اجرایی مراسم 13 آبان مورد توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 400 ساعت برنامه به مناسبت 13 آبان در صدای مراکز

پخش 400 ساعت برنامه به مناسبت 13 آبان در صدای مراکز