مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-02بين الملل

هند؛ خشم هندوها از آگهی یک برند لباس/ خال هندو ندارد (+عکس)


بسیاری از هندوها بر این باورند که نباید از کلمات اردو برای آیین و جشن های خود استفاده کنند.

- هند؛ خشم هندوها از آگهی یک برند لباس/ خال هندو ندارد (+عکس) بسیاری از هندوها بر این باورند که نباید از کلمات اردو برای آیین و جشن های خود استفاده کنند.

در حالیکه هندی ها خود را برای جشن دیوالی بزرگترین جشن ملی کشورشان آماده می کنند، برندهای تجاری برتر این کشور به خاطر پخش آگهی های تبلیغاتی تحت فشار گروه های راست افراطی هندو قرار گرفته اند.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به انتقادهای تند راست افراطی و گروه های تندرو هندو در هند پرداخته و از انتقادهای تند آنها نسبت به آگهی های تجاری میگوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، گروه های تندروی برندهای برتر تجاری هند را به آسیب رسانی به احساسات هندوها متهم کرده اند.

منتقدان می گویند پس از به قدرت رسیدن نارندرا مودی نخست وزیر ملی گرا و هندو، فضای ترس و عدم تحمل مذاهب در هند افزایش یافته است.

آنها بر این باورند که افزایش سخنان تند و گزنده در فضاهای مجازی و حملات فیزیکی به اقلیت های دینی و قومی در هند پس از سال 2014 بیشتر از همیشه بوده است.

در روزهای گذشته، خرده فروشی لباس و مبلمان فاب ایندیا و شرکت آرایشی بهداشتی دابور در آستانه جشن بزرگ دیوالی و برای بازاریابی بهترِ محصولاتِ خود آگهی هایی را منتشر کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هند؛ خشم هندوها از آگهی یک برند لباس/ خال هندو ندارد (+عکس)

هند؛ خشم هندوها از آگهی یک برند لباس/ خال هندو ندارد (+عکس)