مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-02سياسي

تولید 400 ساعت برنامه شنیدنی به مناسبت 13 آبان در صدای مراکز


صدای استان ها در 33 رادیوی استانی و رادیو زیارت با بیش از 400 ساعت در روز 13 آبان برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.

- به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، همزمان با فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ویژه برنامه های مختلف در ساختارهای نمایش، مستند، سخنرانی، گزارش مستند، ترکیبی ساده، ترکیبی نمایشی و مسابقه برای پخش در روز 13 آبان در صدای استان ها تدارک دیده شده است که زمان پخش آنها به حدود 400 ساعت می رسد.

قرار انقلاب ، با نخبگان ، صدای زائر ، صدای انقلاب ، مثل مروارید ، روز حماسه ، صدای تو و در شهر از جمله برنامه هایی هستند که در رادیوهای استانی و همزمان با این روز شنیده می شوند.

در این ویژه برنامه ها موضوعات مختلف متناسب با این ایام مثل بیان جلوه های استکبار ستیزی در کلام بزرگان و تبیین مصداقی آن در بستر خانواده و تبیین ضروت هایی همچون فرزندآوری، خودکفایی در روستا در مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا و گفتگو با مسئولان و دست اندرکاران ستاد اجرایی مراسم 13 آبان مورد توجه قرار گرفته اند.

از دیگر محورهای برنامه سازی رادیویی متناسب با این روز در صدای استان ها می توان به بررسی ریشه های دینی و قرآنی استکبارستیزی، دلایل و چرایی استکبار ستیزی برای دانش آموزان و نوجوانان، تبیین مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 400 ساعت برنامه شنیدنی به مناسبت 13 آبان در صدای مراکز

تولید 400 ساعت برنامه شنیدنی به مناسبت 13 آبان در صدای مراکز