مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-02پزشكي

کاهش سردرگمی بیماران در مشاوره های پزشکی آنلاین


یکی از دلایلی که افراد کمتر بعد از نشانه های بیماری به پزشک مراجعه می کنند این است که اساسا نمی دانند باید به کدام تخصص مراجعه کنند.

گاهی ورود به مسیری نادرست زمان قابل توجهی از دریافت درمان به موقع را نابود کرده و اتفاقا پروسه درمان را به تعویق انداخته است.

از طرفی همواره این سوال هم مطرح است که آیا تشحیص پزشک دقیق و کمک کننده است؟ حالا با توسعه بیشتر اپلیکیشن های درمان آنلاین باید رویکرد مواجهه با این موضوع را در این اپلیکیشن ها هم مورد توجه قرار داد.

سوالی مهم اینجاست؛ آیا مشاوره آنلاین پزشکی منجر به تشخیص و درمان می شود؟ رییس دپارتمان پزشکی دکترساینا با بیان اینکه تقریبا 50 درصد از مشاوره های پزشکی دکترساینا به ارائه نسخه ختمم می شود، ورود به مراحل استاندارد مراجعه به پزشک از جمله آغاز بررسی از طرف پزشک عمومی را راهی برای کوتاه شدن مراحل درمان و جلوگیری از اتلاف زمان طلایی تشخیص بیماری عنوان کرد.

این روند در دکترساینا در حال اجراست و بیماران گاهی در همان مراحل اولیه نسخه های درمانی را دریافت می کنند.

درمان آنلاین زمان بیشتری به پزشک و بیمار می دهد سهیل عظیمی با تاکید بر اینکه طبیعتا در پزشکی و در تشخیص بیماری دو رکن بسیار مهم شرح حال و معاینه وجود دارد گفت: در ادامه هم برای تکمیل این دو شاخص تصویربرداری ها و امور قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سردرگمی بیماران در مشاوره های پزشکی آنلاین

کاهش سردرگمی بیماران در مشاوره های پزشکی آنلاین