مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-02سياسي

طرح فکری قوی منجر به تولید محتوا می شود


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نوجوانان و جوانان امروز توان نوشتن یک طرح اجرایی ندارند و این در حالی است که امکانات داریم اما تولید محتوا انجام نمی شود.

- به گزارش، حجت الاسلام روح الله حریزاوی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه ششمین گردهمایی یاران پیشرفت که در مجتمع ولایت مشهد و به صورت مجازی و حضوری برگزار شد، به روایتی از امام سجاد (ع) در مورد مردم آخرالزمان، اظهار کرد: انسان هایی در آخرالزمان هستند که قائل به وجود امام زمان (ع) به عنوان امام خود بوده و همچنین منتظر ظهور هستند، این انسان ها افضل انسان های عصر خود هستند.

وی با بیان این که امام سجاد (ع) شهادت می دهد کسانی که منتظر واقعی هستند، بالاترین امت ما هستند، ادامه داد: نهضت یعنی باید قیام کنیم و امروز باید ده برابر گذشته حرکت تحولی انجام بدهیم، نهضت پیشرفت به معنای رو به جلو بودن و به قله فکر کردن است که باید به جلو برویم و برای آینده کار کنیم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه افراد می گویند امکانات نداریم و بیشتر به سمت آسیب شناسی مسائل می روند، افزود: در مقابل، افرادی که نگاه راهبردی دارند، با مطالعه گذشته و دریافت عبرت ها، به سرعت برای آینده طرح آماده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فکری قوی منجر به تولید محتوا می شود

طرح فکری قوی منجر به تولید محتوا می شود