مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-02سياسي

توسل حضرت علامه حسن زاده در تمامی امور به اهل بیت (ع)


عضو هیئت علمی دانشگاه در مازندران و علامه پژوه با بیان اینکه برنامه های اربعین علامه حسن زاده آملی در قالب دهه برگزار می شود، گفت: علامه حسن زاده در تمامی امور به اهل بیت توسل داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر قم، دعای ندبه در مصلی آمل و برپایی مراسم در ایرا روز جمعه از دیگر برنامه های اربعین علامه حسن زاده است.

وی با عنوان اینکه پدر و مادر علامه حسن زاده از نعمت سواد بی بهره مند بودند، افزود: انسان ها به دلیل عدم سعی و تلاش مورد سوال قرار می گیرند و علامه حسن زاده با همت و تلاش خود به جایگاه والایی رسیده است.

رمضانی با عنوان اینکه مردان روزگار با همت بلند به جایگاه والایی رسیدند، گفت: حضرت علامه حسن زاده در تمامی مسائل و کارهای علمی، به اهل بیت توسل داشت و اصرار و استقامت ایشان برای علم آموزی نیز از ویژگی های برجسته علامه بود که می تواند رهاورد خوبی برای نسل جوان باشد.

این استاد دانشگاه اولین حضور علامه حسن زاده را در عرصه سیاسی و اجتماعی به قیام نهضت در سال 1342 در فیضیه قم برمی گردد، افزود: وقتی نیروهای ساواک به فیضیه حمله می کنند حضرت علامه براثر ضربه باتوم به قفسه سینه بیهوش می شوند و تاب حرکت نداشت.

وی با بیان اینکه حضرت علامه حسن زاده 58 سال جانباز انقلاب اسلامی بوده است، گفت: حضرت علامه دروس ابتدایی را در منطقه اهلم سپری کرد و بعد به قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل حضرت علامه حسن زاده در تمامی امور به اهل بیت (ع)

توسل حضرت علامه حسن زاده در تمامی امور به اهل بیت (ع)