مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-02سياسي

جشنواره شهروند برگزیده در تویسرکان برگزار می شود


عضو شورای اسلامی شهر تویسرکان با اشاره به برگزاری جشنواره شهروند برگزیده از ایجاد یک پارک بانوان در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، مریم مرادیه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه زبان گویا مردم در ارتباط با شهرداری و شورا هستند اظهار کرد: تقاضا دارم اصحاب رسانه مطالبه گری داشته باشند و در عین حال موضوعات را منصفانه منتقل کنند.

وی با ابراز تمایل برای حضور خبرنگاران در صحن شورا و بهره مندی از نظرات آن ها در جلسات افزود: با وجودی اینکه وضعیت کشور به لحاظ اقتصادی مناسب نیست اما شهردار تویسرکان با تدبیر اقدامات در شورا هستیم.

مرادیه با تاکید بر اینکه شورا باید بال شهرداری باشد نه بار برای شهرداری تاکید کرد: نباید شاهد تقاضای غیر متعارف از شهرداری باشیم شهردار دنبال کارهای بزرگ است و شورا هم از ایشان حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه دوره چهارم شورای شهر تویسرکان که بنده در خدمت مردم بود پارک بانوان با همکاری سایر اعضا ایجاد شد گفت: متاسفانه دوره پنجم که حضور نداشتیم شاهد صدور مجوزهای منجر به ساخت و ساز در طبقات بسیار زیاد بودیم که بر پارک مسلط شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تویسرکان افزود: شهردار قول داد پارک بانوان دیگری را به بهترین نحو برای تویسرکان ایجاد کنیم و از پارک کنونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شهروند برگزیده در تویسرکان برگزار می شود

جشنواره شهروند برگزیده در تویسرکان برگزار می شود