مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-02سياسي

مطالبه ی امهال وام های زلزله زدگان ایلامی به هیئت دولت می رود


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر برای طرح اخذ موافقت دولت جهت تمدید امهال وام های زلزله زدگان ایلامی مانند استان همجوار در هیئت دولت خبر داد.

- دکتر سارا فلاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی ، وی در خصوص اختصاص مبلغ 30 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت مجتمع گلخانه ای امیرآباد و رضاآباد مهران و توسعه باغات دیم در اراضی شیبدار این شهرستان در سال 1400 دستور اقدام لازم را صادر کرد.

وی از دستور وزیر برای اقدام ویژه در خصوص تسریع در احداث ایستگاه پمپاژ روان و میان جهت توسعه باغداری در مناطق گرمسیری ایوان به میزان 50 هکتار خبر داد و گفت: دکتر ساداتی نژاد در خصوص ابلاغ مصوبه استمهال تسهیلات بخش کشاورزی به خاطر خشکسالی در استان ایلام و عدم اعمال بانک های استان به خاطر ابلاغ نشدن این مصوبه دستور لازم را صادر کرده اند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر برای طرح اخذ موافقت دولت جهت امهال وام های زلزله زدگان ایلامی مانند استان همجوار در هیئت دولت خبر داد.

فلاحی ادامه داد: در این نشست تامین تسهیلات ارزان قیمت کاشت برای کشاورزان ایلامی در ابتدای سال زراعی از طریق کشاورز کارت، افزایش سهمیه کودهای ازته به میزان 5000 تن، تامین اعتبار لازم برای تهیه هسته های اولیه بذر ارقام دیم مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه ی امهال وام های زلزله زدگان ایلامی به هیئت دولت می رود

مطالبه ی امهال وام های زلزله زدگان ایلامی به هیئت دولت می رود