مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-02سياسي

محدودیت های کرونایی تا رفع نگرانی از پیک ششم ادامه دارد


فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: احتمال اضافه شدن به شهرهای قرمز وجود دارد و محدودیت های کرونایی تا رفع نگرانی ها از پیک ششم ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این شهرها مراقبت کنند، و در شهرهای نارنجی هم باید بیشتر دقت و مراقبت شود تا قرمز نشود.

وی درباره محدودیت ها، گفت: تاکنون تغییراتی در محدودیت ها حاصل نشده و این محدودیت ها تا رفع نگرانی از پیک ششم ادامه دارد.

موضوعات متعددی چون تقویت بسترهای مورد نیاز برای توسعه مبارزه با کرونا، اجرایی و برخی برای تصمیم گیری در ستاد ملی بررسی می شود.

وزیر کشور یادآور شد: لغو محدودیت های شبانه هم در ستاد ملی بررسی و تصمیم گیری می شود و چیزی در ارتباط با این موضوع نسبت به قبل عوض نشده است.

وحیدی درباره محدودیت های اصناف و ساعات کار آنها، گفت: محدودیت عوض نشده و مهم این است زدن 2 دوز واکسن کرونا برای اصناف لازم است و تا اول آبان باید یک دوز را زده باشند.

وی اضافه کرد: طرح هوشمند هم در سه استان پایلوت یعنی قزوین، کردستان و آذربایجان غربی به خوبی انجام شد و نتایج خوبی داشته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره چگونگی بازگشایی مدارس هم گفت: مدارس برابر ابلاغیه های قبل و اعلام وزارت آموزش و پرورش با حفظ پروتکل ها، اعمال ماسک، به شکل ترکیبی و حضوری دای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی تا رفع نگرانی از پیک ششم ادامه دارد

محدودیت های کرونایی تا رفع نگرانی از پیک ششم ادامه دارد