مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-02اقتصادي

اجرای طرح تحول خوابگاه دانشجویان فنی و حرفه ای فارس


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با اشاره به اجرای طرح تحول، ارتقاء و بهسازی فضاهای دانشجویی در این دانشگاه، گفت: برای اجرای این طرح بیش از 26 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- نادر امیدوار سه شنبه 11 آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح تحول، ارتقاء و بهسازی فضاهای دانشجویی، با محوریت ارتقاء خوابگاه و سلف سرویس اجرایی شده است، گفت: این طرح از بهمن ماه 96 با همکاری صندوق رفاه دانشجویی و پیگیری معاونت فرهنگی و دانشجویی و مدیرکل دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، در استان فارس کلید خورد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، هر 13 دانشکده و آموزشکده دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس به طور جداگانه با صندوق رفاه دانشجویی قرارداد منعقد کرده و نسبت به تعمیر، بازسازی و ارتقاء سطح کیفی فضاهای دانشجویی از جمله خوابگاه و سلف سرویس اقدام کردند.

امیدوار با بیان اینکه بالا بردن کیفیت زندگی دانشجویی، کیفیت طبخ غذا و همچنین بالا بردن سطح رفاهی دانشگاه و تجهیزات خوابگاهی از اهداف طرح تحول، ارتقاء و بهسازی فضاهای دانشجویی است، افزود: اجرای این طرح در آموزشکده فنی و حرفه ای پسران استهبان، آباده، مرودشت، فسا، داراب، ممسنی، لارستان، شهید باهنر و شهید رجایی شیراز و همچنین آموزشکده های دختران کازرون، اقلید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تحول خوابگاه دانشجویان فنی و حرفه ای فارس

اجرای طرح تحول خوابگاه دانشجویان فنی و حرفه ای فارس