مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-02اقتصادي

بیش از 33 درصد تصادفات فوتی در محور خلیل آباد اتفاق می افتد


بیش از 33 درصد تصادفات فوتی محورهای مواصلاتی منطقه مربوط به محور خلیل آباد بوده که رقم بالایی به حساب می آید.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده پلیس راه کاشمر گفت: بیش از 33 درصد تصادفات فوتی محورهای مواصلاتی منطقه مربوط به محور خلیل آباد بوده که رقم بالایی به حساب می آید.

سرگرد مهدی افتاده در گفت وگو با ایسنا به وضعیت محور کاشمر به خلیل آباد اشاره کرد و افزود: با توجه به ترافیک بالای محور خلیل آباد طی سال های گذشته این جاده از 2 طرفه به یک طرفه ارتقا یافت و از محور فرعی به محور بزرگراهی تبدیل شد که تأثیر به سزایی در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی محور داشت.

وی با بیان اینکه مراودات زیاد مردم خلیل آباد با کاشمر روز به روز بر ترافیک و تردد این محور می افزاید، عنوان کرد: استقرار واحدهای صنعتی و کشاورزی و همچنین فعالیت کشتارگاه دام و طیور به خصوص امامزاده سید محمد(ع) در این محور موجب شده جاده کاشمر به خلیل آباد به یکی از پرترافیک ترین محورهای منطقه تبدیل شود.

وی فعالیت این تأسیسات و اماکن را عاملی برای بروز تصادفات در محور خلیل آباد دانست و افزود: هر چند در آن زمان از جدول های 50 سانتی برای جدا کننده فیزیکی 2 لاین استفاده شده اما این اقدام مخاطراتی برای محور در پی دارد؛ به طوری که نور وسیله نقلیه مقابل موجب کاهش دید راننده و در نهایت منجر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 33 درصد تصادفات فوتی در محور خلیل آباد اتفاق می افتد

بیش از 33 درصد تصادفات فوتی در محور خلیل آباد اتفاق می افتد