مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-02اجتماعي

ادبیات؛ ابزاری برای انتقال مفاهیم انسانی و احساسات درونی


کارشناس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: ادبیات به بزرگسالان و کودکان یاد می دهد که زبان ذهن را به وسیله کلمات در قالب کلام پیاده کنند و آن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارند.

- ایسنا/زنجان کارشناس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: ادبیات به بزرگسالان و کودکان یاد می دهد که زبان ذهن را به وسیله کلمات در قالب کلام پیاده کنند و آن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارند.

فاطمه سلیمانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تاثیر فعالیت های ادبی برای کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: ادبیات در زندگی همه کودکان و بزرگسالان نقش مهمی دارد و آشنایی کودکان با کتاب، کلمات مختلف و یادگیری نحوه کاربرد کلمات در محاوره های روزمره، در موفقیت کودکان موثر است.

همچنین ما با ادبیات و فعالیت های ادبی می آموزیم مفاهیم ذهنی و احساسات درونی خود را در قالب نوشته پیاده کنیم و آن ها را در دنیای بیرونی به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه ادبیات به همه افراد یاد می دهد که زبان ذهن را به وسیله کلمات در قالب کلام پیاده کنند و آن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارند که این کار یعنی ارتباط موثر، زبان موثر و زندگی موثر، افزود: اگر بخواهیم زندگی و تجربه زیستی را به دو بخش، زندگی عینی در واقعیت و زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات؛ ابزاری برای انتقال مفاهیم انسانی و احساسات درونی

ادبیات؛ ابزاری برای انتقال مفاهیم انسانی و احساسات درونی