مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-02سياسي

در قرآن فلسفه ازدواج، آرامش ذکر شده است/چه کسی گفته ازدواج باید با عشق شروع شود؟


محقق و پژوهشگر در حوزه سبک زندگی در برنامه «بدون توقف»،عنوان کرد:خالق ما در قرآن فلسفه ازدواج را در آیه 21 سوره روم آرامش ذکر می کند.

- ، محسن عباسی ولدی در برنامه بدون توقف با اشاره به اینکه درست است سن ازدواج بالا رفته ولی به این کلیت نمی شود قبول کرد که جوانان نمی توانند ازدواج کنند، گفت: در واقع موانعی سر راهشان است که برخی نمی خواهند آن موانع را بردارند و مطلب دیگر اینکه هر چیزی که در خصوص مدارا و آسان گیری گفته می شود ربطی به تلاش و کوشش مسئولان ندارد برنامه و وظیفه و کار مسئولان متفاوت است و باید تمام تلاش شان را بکنند که ازدواج سهل و آسان شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اولین دلایلی که برای ازدواج نکردن وجود دارد این است که جوانان عنوان می کنند، در برابر هر سه، چهار ازدواج یک طلاق ثبت می شود در برخی از کلانشهرها آمار از این هم بیشتر است، این طلاق ها نشان می دهد که ازدواج یک منطقه خطر است، پس بهتر است آن را به تأخیر بیندازیم، پس یکی از موانع طلاق است، اما باید توجه داشت که هیچ وقت نباید از شکست ها قانون بسازیم همانطور که نمی توانیم از پیروزی ها قانون بسازیم این تحلیل شکست و پیروزی است که به ما قانون می دهد.

این مشاور خانواده با اشاره به اینکه یکی از دلایل زیاد شدن طلاق، انتخاب نادرست است، اظهار کرد: انتخابی که با یک نگاه و یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قرآن فلسفه ازدواج، آرامش ذکر شده است/چه کسی گفته ازدواج باید با عشق شروع شود؟

در قرآن فلسفه ازدواج، آرامش ذکر شده است/چه کسی گفته ازدواج باید با عشق شروع شود؟