مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-02سياسي

دستور ویژه قضایی برای احداث 200 واحد مسکونی در روستاهای سرجوییه و صحرارود رودان


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی برای احداث 200 واحد مسکونی در روستاهای سرجوییه و صحرارود شهرستان رودان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان به همراه مسئولان استانی و نهادهای حمایتی و مدیران واحد های صنعتی و تولیدی و جمعی از مسئولان شهرستان رودان استان هرمزگان همچنین در جریان این بازدیدها با تأکید بر لزوم تسریع در حل مشکلات این مناطق، دستورات لازم را به منظور توزیع عادلانه خدمات به مردم و ساکنین این روستاها صادر کرد.

  علی صالحی در ادامه ضمن حضور در جمع اهالی سرجوییه و صحرارود، با اشاره به ضرورت هماهنگی و مشارکت دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات و کاستی ها، اظهار داشت: ساکنین و اهالی این روستاها از حداقل مایحتاج و نیازهای زندگی نیز محروم هستند و لازم است، مسئولین استانی با کار جهادی نسبت به محرومیت زدایی و آبادانی این مناطق تلاش کنند.

  وی با اشاره به اینکه مردم روستای صحرارود از نعمت آب آشامیدنی محروم اند، یادآور شد: پیگیری های لازم از طریق شرکت آب منطقه ای و سازمان برنامه و بودجه استان انجام شده است و بر این اساس مقرر گردیده در اسرع وقت هماهنگی های لازم جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز و انتقال آب به این روستا انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه قضایی برای احداث 200 واحد مسکونی در روستاهای سرجوییه و صحرارود رودان

دستور ویژه قضایی برای احداث 200 واحد مسکونی در روستاهای سرجوییه و صحرارود رودان