مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-02اقتصادي

توسعه شبکه های مخابراتی در آذربایجان غربی با افزایش تعرفه ها


سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه افزایش قیمت تعرفه های تلفن ثابت زمینه توسعه و ارتقای شبکه های مخابراتی را نیز فراهم می کد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، چنگیز نوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعرفه تلفن ثابت از 17 سال گذشته تغییر اساسی نداشت و در حال حاضر هر دقیقه مکالمه داخل استانی با تلفن ثابت 45 ریال است و بنا داریم پایین بودن تعرفه مکالمه تلفن ثابت را با بالا بردن هزینه نگهداری خطوط تلفن ثابت جبران کنیم.

وی با بیان اینکه با بالا رفتن میزان درآمد در تلفن ثابت می توانیم سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه داشته باشم، تصریح کرد: این افزایش قیمت در حدی نخواهد بود که در سبد هزینه خانوار اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه  تلفن ثابت در استان زیان ده است، افزود: شرکت مخابرات آذربایجان غربی 2 هزار نفر نیروی انسانی دارد که از این تعداد 70 درصد در بخش تلفن ثابت مشغول خدمت هستند.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی اعلام کرد: متوسط کارکرد هر تلفن ثابت در ماه 5 هزار تومان است این در حالی است که ما برای نگهداری هر خط تلفن ماهانه 20 هزار تومان هزینه می کنیم و این امر سبب شده تا در بخش تلفن ثابت زیان ده باشیم.

نوری با بیان اینکه توسعه شبکه تلفن ثابت در استان مورد نیاز است، ادامه داد: محدودیت منابع مالی اجازه انجام گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه های مخابراتی در آذربایجان غربی با افزایش تعرفه ها

توسعه شبکه های مخابراتی در آذربایجان غربی با افزایش تعرفه ها