مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-02فناوري

فقط 40 درصد از پهنای باند اینترنت کرمانشاه اشغال است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به پهنای باند 1100 گیگابیت بر ثانیه ای اینترنت استان کرمانشاه، گفت: 60 درصد این پهنای باند خالی است.

- شهریار بهنیا در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کرمانشاه که امروز (یازدهم آبان) برگزار شد، از وضعیت خوب پهنای باند اینترنت در کرمانشاه یاد کرد و افزود: هم اکنون 1100 گیگابیت پهنای باند در استان داریم که تنها 40 درصد آن اشغال بوده و مابقی خالی است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت خالی قابل توجهی که داریم، مشکلی از نظر پهنای باند اینترنت در کرمانشاه وجود ندارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه معتقد است، این میزان پهنای باند در شرایط بیماری کرونا برای استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و آموزش های از راه دور و همچنین سامانه های بهداشت و درمان بسیار اثرگذار بوده است.

بهنیا در ادامه با بیان اینکه فناوری اطلاعات به لحاظ افزایش سرعت و شفافیت امور و کاهش هزینه ها یک مزیت محسوب می شود، خاطرنشان کرد: اما این بخش در معرض آسیب ها و حملات سایبری قرار دارد و نیازمند ارتقا ایمنی است.

وی از اقدامات خوبی که در کرمانشاه برای افزایش ضریب ایمنی حوزه فناوری اطلاعات دستگاه ها صورت گرفته یاد و عنوان کرد: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده تقویت خطوط فیبرنوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 40 درصد از پهنای باند اینترنت کرمانشاه اشغال است

فقط 40 درصد از پهنای باند اینترنت کرمانشاه اشغال است