مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-02دانش

سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری وزارت علوم منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، با صدور حکمی میر محمدصالح راحمی را به عنوان سرپرست دفتر برنامه، - معاون اداری، مالی وزارت علوم، با صدور حکمی میر محمدصالح راحمی را به عنوان سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، با صدور حکمی میر محمدصالح راحمی را به عنوان سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری منصوب کرد.

علی خطیبی در این حکم انتصاب خطاب به میر محمدصالح راحمی آورده است؛ با عنایت به توانمندی و نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از رهنمود های ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) همگام با گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق برنامه های بالادستی، راهبرد های دولت مردمی و اهداف و سیاست های ابلاغی وزارت عتف، ضمن بهره گیری از شیوه های نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه کارکنان و دانشگاه ها، در ساماندهی امور و انجام بهینه و بهنگام وظایف محوله با تأکید بر تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری وزارت علوم منصوب شد

سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری وزارت علوم منصوب شد