مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-02سياسي

وزیر کشور: محدودیت های کرونایی تا عبور از پیک ششم ادامه خواهد داشت


احمد وحیدی با بیان اینکه با توجه به قرمز شدن 22 شهر و احتمال اضافه شدن این شهرها، باید به پیک ششم حساس باشیم، گفت: محدودیت های کرونایی تا عبور از پیک ششم ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، های خاصی ارسال شود تا آنجا تلاش کنند تا با کمک عزیزان حاصر در محل بیماری کنترل شود و در شهرهای نارنجی هم تلاش شود تا قرمز نشوند و باید یک تلاش همه جانبه برای این امر صورت بگیرد.

  وحیدی درخصوص آخرین تصمیم گیری ها درمورد محدودیت ها بیان داشت: راجع به محدودیت ها تغییری حاصل نشده است و آن محدودیت ها تا عبور از پیک ششم ادامه خواهد داشت.

وزیر کشور ادامه داد: لغو محدودیت های شبانه در ستاد ملی تصویب شده و باید در آنجا بررسی و تصمیم گیری شود و بحث هایی که در این مورد شده به ستاد ارائه خواهد شد تا در آنجا تصمیم گیری شود.

  وحیدی درمورد محدودیت های برخی اصناف بیان داشت: هیچ محدودیت خاصی را کاهش ندادیم و می توانند ندادیم و می توانند با توجه به مقررات سابق عمل کنند ولی آنچه مشخص است زدن دو دز واکسن برای اصناف الزامی است.

  وی با اشاره به نتیجه اجرای پایلوت طرح محدودیت هوشمند در سه شهر بیان داشت: در سه شهر این طرح اجرا شد و بحمدلله تاکنون نتایج خوبی داشته و تصمیم گیری شد که سامانه های دیگری به این طرح وصل شود و فکر می کنم که برای اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: محدودیت های کرونایی تا عبور از پیک ششم ادامه خواهد داشت

وزیر کشور: محدودیت های کرونایی تا عبور از پیک ششم ادامه خواهد داشت