مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-02دانش

آغاز آموزش غیرحضوری دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد کرمانشاه


مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به بازدید سرکنسول عراق در کرمانشاه از این دانشگاه اشاره کرد و از آغاز آموزش غیرحضوری دانشجویان خارجی این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به بازدید سرکنسول عراق در کرمانشاه از این دانشگاه اشاره کرد و از آغاز آموزش غیرحضوری دانشجویان خارجی این دانشگاه خبر داد.

مهدی صادقی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازدید سرکنسول کشور عراق در کرمانشاه از زیرساخت های این دانشگاه و دیدار با مسئولین آن افزود: باتوجه به تحصیل تعداد قابل توجهی دانشجوی عراقی در این دانشگاه که بالاترین آمار را بین دانشگاه های استان دارد، سرکنسول عراق در این بازدید پیگیر شرایط تحصیل آنها شد.

مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه تصریح کرد: در این دیدار، موضوع گسترش ارتباطات در حوزه های علمی، آموزشی و فرهنگی با دانشگاه های عراق هم مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مشکلات دانشجویان عراق در بحث امور کنسولی نیز موضوع دیگری بود که در این نشست مطرح شد، گفت: متاسفانه از آنجایی که در حال حاضر در کرمانشاه مرکز کنسولی دانشجویان نداریم، برای همین برای صدور ویزای دانشجویی و اقامت دانشجویان عراقی مدارک آنها را به تهران ارسال می کنیم که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آموزش غیرحضوری دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد کرمانشاه

آغاز آموزش غیرحضوری دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد کرمانشاه