مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-02سياسي

ترویج فرهنگ نماز در جامعه در رفع فساد اخلاقی و اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: با توجه به فسادهای اخلاقی و اقتصادی در کشور، ترویج فرهنگ نماز در جامعه می تواند نقش موثری در رفع این معضلات داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فهرس از گنبدکاووس، حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی پیش از ظهر امروز در همایش شهرستانی نماز در امامزاده یحیی بن زید(ع) اظهار کرد: یکی از نعمت های خداوند در راستای رهبری و هدایت انسان ها فریضه نماز  است که از بدو خلقت انسان ها و در همه ادیان الهی به آن اشاره شده است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد ارتباط با خداوند و رسیدن به کمال باید فریضه نماز را به جا آورد و نماز در رفع همه مشکلات معنوی و مادی انسان ها کارساز است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: امروزه فساد اخلاقی و اقتصادی یکی از معضلات کشور شده و برای رفع این معضلات ترویج فرهنگ نماز نقش بسزایی داشته و باید به این موضوع توجه شود.

وی ادامه دهد: نماز شاه کلید همه مسائل و مشکلات بوده و می تواند در ایجاد یک جامعه اسلامی و دینی نقش مهمی را ایفا کند.

* نماز نماد اقتدار معنوی است مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: نماز نماد اقتدار معنوی نظام جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای مسلح بوده و در قرآن و روایات به آن بسیار توصیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ نماز در جامعه در رفع فساد اخلاقی و اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد

ترویج فرهنگ نماز در جامعه در رفع فساد اخلاقی و اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد