مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-02سياسي

پیشنهاد لغو ممنوعیت تردد شبانه به ستاد مقابله با کرونا توسط شهرداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروزه شهر تهران از یک آسیب بسیار جدی در حوزه مسائل اجتماعی رنج می برد که روح و روان شهروندان را جریحه دار و چهره شهر را .

- شهردار تهران با اشاره به پیشنهاد لغو ممنوعیت تردد شبانه، گفت: باتوجه به شرایطی که امروز در حوزه کرونا وجود دارد، تمامی اعضای حاضر در جلسه گذشته شورای عالی ترافیک قائل به لغو این ممنوعیت بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروزه شهر تهران از یک آسیب بسیار جدی در حوزه مسائل اجتماعی رنج می برد که روح و روان شهروندان را جریحه دار و چهره شهر را زشت و غیرقابل تحمل کرده است.

شهردار تهران ضمن اشاره به ریشه این آسیب ها که فراتر از شهر تهران هستند، گفت: آن چیزی که امروز اتفاق افتاد یک تصمیم قاطع و جدی در حوزه رفع آسیب های اجتماعی است.

به گفته زاکانی؛ کلانشهر تهران در مسیر ساختن یک الگو، نیازمند عبور از این آسیب ها و گره گشایی از این مشکلات بزرگ در شهر و زندگی شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد لغو ممنوعیت تردد شبانه به ستاد مقابله با کرونا توسط شهرداری

پیشنهاد لغو ممنوعیت تردد شبانه به ستاد مقابله با کرونا توسط شهرداری