مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-02اجتماعي

استقرار اورژانس اجتماعی بهزیستی در شهرستان کهک


اورژانس خدمات سیار 123 بهزیستی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان کهک مستقر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قم، مراسم آغاز بکار اورژانس اجتماعی در شهرستان کهک با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان، شهردار کهک، معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کهک، رییس اداره آموزش و پرورش کهک و جمعی دیگر از مسؤولان برگزار شد.

مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم در این مراسم اظهار کرد: بهزیستی استان قم در راستای گسترش خدمات خود در شهرستان های جدید استان علاوه بر امور مددکاری و حمایتی و.

از امروز با استقرار تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی در شهرستان کهک،  خدمات لازم را  در راستای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی از قبیل کودک آزاری، همسر آزاری، یک روز در میان در این شهرستان عنوان کرد: خط تلفن 123 در سراسر استان و بصورت رایگان در خدمت عموم هم استانی ها است و بصورت متمرکز در همه موارد اورژانسی اجتماعی از جمله مقابله با کودک آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری، جلوگیری از خودکشی، اختلافات حاد خانوادگی و معلول آزاری آماده ارائه خدمت است.

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: 123  سامانه ای است که هنگام بروز آسیب های اجتماعی می توان به راحتی با آن تماس گرفت و از کارشناس پشت خط کمک خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اورژانس اجتماعی بهزیستی در شهرستان کهک

استقرار اورژانس اجتماعی بهزیستی در شهرستان کهک