مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-02سياسي

مراسم تحلیف اعضای شورای شهرستان شیراز برگزار شد


شوراهای مافوق از جمله شورای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شوراهای پایین دستی و هدایت آنها به سمت توسعه منطقه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صبح امروز مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان شیراز با میزبانی فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها در قانون اساسی و نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور، به اهمیت جایگاه شورای اسلامی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: شوراهای مافوق از جمله شورای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شوراهای پایین دستی در بالندگی آنان برای توسعه منطقه دارند.

  محمدرضا امیری بیان کرد: بر اساس قانون، شورای شهرستان می تواند با ارائه طرح و برنامه به دستگاه های اجرایی و کمیته برنامه ریزی شهرستان، در بهینه سازی تصمیمات نقش مهمی ایفا نماید.

فرماندار شیراز افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه شهرستان شیراز در کشور، شورای شهرستان شیراز نقش پر رنگ تر و مهم تری دارد که مسئولیت این شورا را افزایش می دهد.

گفتنی است؛ پس از ابلاغ احکام اعضای جدید شورا توسط فرماندار، هیئت رییسه سنی شورا تشکیل و مراسم سوگند به ریاست سید ابراهیم حسینی رییس سنی شورا با حضور 6 عضو از مجموع 8 عضو انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف اعضای شورای شهرستان شیراز برگزار شد

مراسم تحلیف اعضای شورای شهرستان شیراز برگزار شد