مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-02سياسي

شناسنامه شهرسازی و اکولوژیک باغات شهر تهران سریع تر تکمیل شود


عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تدوین شناسنامه شهرسازی و اکولوژیک باغات و اراضی مشجر گسسته شهر تهران از تیرماه 96خواستار تسریع در روند تکمیل این شناسنامه به منظور حفظ باغات شد.

- ، مهدی عباسی رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: به منظور حفاظت از باغات و اراضی مشجر شهر تهران شورای شهر مصوبات متعددی داشته است.

که یکی از این مصوبات، مصوبه ساماندهی، صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مشجر شهر تهران مربوط به سال 1396 بوده است که در آن اقدامات اساسی در جهت حفاظت از باغات پیش بینی شده که متأسفانه با گذشت حدود 5 سال این تکالیف به نحو احسن به مرحله اجرا در نیامده است.

وی ادامه داد: تهیه شناسنامه باغات شهر تهران و انتشار اطلاعات مربوطه از جمله مساحت و نوع مالکیت (مالکیت دولتی، عمومی و خصوصی) به تفکیک مناطق 22 گانه شهرداری تهران جهت اطلاع عموم از طریق سامانه های هوشمند تا پایان سال 1396 و به روز رسانی آنها، ارائه لایحه سند اجرایی حفظ و گسترش باغات شهر تهران در بازه های پنج ساله به شورای اسلامی شهر تهران، تکمیل لایه اطلاعات باغات طبق شناسنامه باغات در نقشه های طرح تفصیلی تحت عنوان لایه باغات و تصویب در کمیسیون ماده پنج وارائه برنامه تملک باغات ارزشمند در محدوده شهر تهران که عرصه آن ها قابل تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه شهرسازی و اکولوژیک باغات شهر تهران سریع تر تکمیل شود

شناسنامه شهرسازی و اکولوژیک باغات شهر تهران سریع تر تکمیل شود